Nie ma nic bardziej przyjemnego niż czerpanie inspiracji od ważnych dla nas osób. Ten piękny kamyk, który widzisz, jest tego bardzo dobrym przykładem. Czyż nie jest uroczy? Od razu przyszedł mi na myśl pewien angielski frazeologizm, który w punkt oddaje sposób, w jaki pracujemy w Szkole POWERUS. Ale po kolei 🙂
Leaving no stone unturned
Frazeologizm „leaving no stone unturned” oznacza dokładne przeszukiwanie i eksplorowanie każdej możliwości w celu osiągnięcia zamierzonego celu. Jego pochodzenie sięga starożytnej Grecji, gdzie według legendy generał w poszukiwaniu skarbu miał dokładnie przeszukać całe pole bitwy, nie pozostawiając żadnego kamienia nietkniętego. Z czasem wyrażenie to stało się synonimem wytrwałości i skrupulatności, wskazując na postawę, w której nic nie jest pomijane ani zaniedbywane.
W kontekście nauki
W kontekście nauki języka angielskiego, frazeologizm ten doskonale odzwierciedla podejście lektorów szkoły językowej POWERUS. Nasi nauczyciele nie pozostawiają żadnego aspektu nauki bez uwagi – starannie dobierają metody nauczania, dostosowując je do potrzeb każdego ucznia, i nieustannie poszukują nowych, skutecznych technik edukacyjnych. Z takim podejściem każdy temat gramatyczny, każde słowo, czy każda struktura językowa zostaje dokładnie przeanalizowana i wytłumaczona, by uczniowie mieli pewność, że żadna część materiału nie zostanie pominięta.
Stawiamy na jakość
Nasza szkoła stawia na jakość i kompleksowe zrozumienie języka. Dzięki tej dokładności, uczniowie POWERUS osiągają sukcesy, ponieważ mają pewność, że żadna „część układanki” nie została pominięta w ich przygotowaniach. Jeśli zależy Ci na pełnym opanowaniu materiału i pewności podczas egzaminów, to nasze kursy są właśnie dla Ciebie.
Zbliża się wrzesień. Szczególnie zapraszamy teraz do zapisów na kurs przygotowawczy do matury z języka angielskiego lub egzaminu 8-klasisty z angielskiego. Nie zostawiaj tego na ostatnią chwilę – zadbaj już teraz o swoją przyszłość, a my pomożemy Ci osiągnąć sukces, „leaving no stone unturned” w procesie Twojej nauki.
Ilona S.